Bergenbier celebreaza masculinitatea prin film, la prima competitie de scurtmetraje din cadrul Brand Film Festival

Bergenbier celebreaza masculinitatea prin film, la prima competitie de scurtmetraje din cadrul Brand Film Festival

A fost lansata prima competitie de film din cadrul Brand Film Festival (BFF), festivalul de scurtmetraje create de consumatori pentru branduri, organizat de IQads. In cadrul BFF, Bergenbier celebreaza masculinitatea prin film, starnind imaginatia participantilor si a publicului printr-o competitie care va reuni prin scurtmetraje cele mai creative elemente care definesc masculinitatea, lucrurile care merita cel mai mult celebrate si apreciate la barbati.
Competitia presupune crearea de scurtmetraje de maxim 5 minute si este deschis tuturor realizatorilor romani de film: profesionisti, studenti sau amatori. Scurtmetrajele pot fi inscrise pana la data de 18 iulie, pe platforma thecreator.ro/bergenbier. Tot in pagina competitiei sunt disponibile regulamentul si toate celelalte detalii legate de inscriere, precum si lucrarile participante in competitie, pe masura ce sunt admise in concurs.
Scurtmetrajele inscrise trebuie sa prezinte o viziune originala despre masculinitate dar, in acelasi timp, care sa fie relevanta pentru cat mai multi dintre barbati, sa vorbesca despre lucrurile comune impartasite de ei. In plus, un aspect important il constituie potentialul de viralizare: filmul trebuie sa fie placut atat de mult incat sa merite sa fie dat mai departe prietenilor si apropiatilor.
De asemenea, fiind o competitie oferita de Bergenbier, un brand masculin, foarte direct, care vorbeste cat se poate de franc si fara ocolisuri, fara false pudori si care spune lucrurilor pe nume, scurtmetrajele trebuie sa arate spiritul masculin in toata splendoarea lui, dar fara exagerari si dramatizari inutile.
La finalul competitiei vor fi acordate 3 premii, in valoare totala de 4.500 EUR:  2.000 EUR (premiul 1), 1.500 EUR (premiul 2), 1.000 EUR (premiul 3). Jurizarea se face astfel: in perioada 20 iulie – 18 august, lucrarile vor fi evaluate de catre un juriu de profesionisti (format din reprezentanti Bergenbier, reprezentanti BFF si personalitati din domeniul cinematografiei si al publicitatii, a carui componenta va fi anuntata in curand) si de catre publicul larg, prin intermediul paginii de competitie thecreator.ro/bergenbier. Nota finala va fi stabilita prin media ponderata intre media notelor acordate de catre juriul de profesionisti (60% din nota finala) si media acordata lucrarii de catre publicul larg, prin vot online (40% din nota finala).
Cele mai bune lucrari vor fi prezentate si premiate in cadrul proiectiilor BFF de la sfarsitul verii, din Bucuresti, Cluj, Brasov, Iasi, Sibiu si Timisoara.
Detalii despre celelalte competitii care vor fi activate in cadrul BFF sunt disponibile pe bffestival.iqads.ro/competitii/.
Despre Bergenbier
Bergenbier vorbeste despre barbati si tot ce e important pentru ei. Bergenbier este despre universul masculin in toata splendoarea lui: despre relatia lor cu femeile, cu fotbalul, cu masinile, despre pasiunile lor cele mai fierbinti, regulile lor nescrise, despre cum se raporteaza ei la ceilalti si pe ce pun mai mult pret, despre bucuria de a iesi impreuna la bere, despre povestile de care nu se mai satura, despre cum vad ei lumea si viata in general. Cu umor si putina ironie, ca nu strica niciodata.
“Prietenii stiu de ce” este un slogan care are o varsta venerabila pe piata din Romania, probabil unul dintre cele mai longevive si mai memorabile. Intrat in limbajul obisnuit al oamenilor, sloganul Bergenbier vorbeste si el cu subtilitate si o usoara ironie despre lucrurile pe care numai barbatii le stiu, le impartasesc si le inteleg.
Despre Brand Film Festival
Brand Film Festival este festivalul de scurtmetraje create de consumatori pentru branduri, organizat de IQads, in premiera in 2011. Brandurile care au o poveste de spus dau brief-uri catre comunitatea creativa, activand competitii de creatie in cadrul BFF. Timp de aproape 2 luni, participantii (creativi full-time sau in timpul liber) vor crea si inscrie filmele in competitiile favorite, dupa care va urma perioada de votare, in iulie-august. Lucrarile vor fi evaluate atat de juriul profesionistilor (care va include specialisti din industria de marcom si din cea a filmului, reprezentanti ai IQads si ai brandurilor), cat si de catre publicul larg (care va vota online lucrarile favorite). La finalul verii, cele mai bune filme din fiecare competitie vor fi apoi prezentate in cadrul proiectiilor BFF, din: Bucuresti, Cluj, Brasov, Iasi, Sibiu si Timisoara.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related