Bucuria de a lucra in publicitate: agentie multinationala vs. agentie locala

Interviu cu Mihai Fetcu (Creative Director, Lowe&Partners)

IQads: In general, cum iti dai seama ca ai facut o campanie buna? Poti compara situatiile: cand e adaptare si cand e creatie locala?

Mihai Fetcu: In primul rand, o campanie este buna atunci cand  lumea vorbeste despre ea. De bine, de preferat. Daca spui „da, nu prea arata bine...dar a avut rezultate in vanzari”, atunci nu e o campanie buna. Cred ca daca ar fi aratat mai bine, atunci si rezultatele in vanzari ar fi fost proportional mai mari. Concluzionand, cazul ideal este atunci cand o campanie este buna si pentru agentie si pentru client.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related