DDB Bucuresti semneaza campania online "Virusul H.A.H.A." pentru Lipton Ice Tea Romania

DDB Bucuresti a realizat campania Lipton Ice Tea - "Virusul H.A.H.A.", care cuprinde 5 spoturi online, iar Xplain a implementat intregul proiect online si a creat si administrat aplicatiile din social media, informeaza un comunicat emis de DDB Bucuresti.

Conceptul creativ propus de DDB se foloseste de atributele brandului si propune o miscare de masa, o contaminare colectiva cu virusul bunei dispozitii – virusul H.A.H.A – care ii face pe cei care beau Lipton Ice Tea sa cante cu bucurie, sa rada, sa aiba buna dispozitie si chef de dans.

"Lucram de aproape 6 ani pentru brandul Lipton si nu ne-am plictisit o clipa. Ideea acestui proiect s-a nascut dintr-un adevar simplu, universal, si anume ca 'rasul este molipsitor', confirmat din plin de colegii din DDB si PepsiCo pe toata perioada proiectului", a afirmat Valentin Golban (Client Service Director, DDB Bucuresti).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune


Comentarii

flavia voicu
acum 9 ani
Hahahaha!!! The a la mente a dat lovitura :)) Foarte misto campania. Am vazut si pe Facebook ca organizeaza tot felul de concursuri ingenioase si misto. Bravo lor, fac parte dintre brandurile care au inteles ce inseamna social media!


Branded


Related