"Orchestra", campania lansata de CAP pentru comunicarea fuziunii dintre Generali si Ardaf

Agentia CAP a creat campania de comunicare "Orchestra", cu mesajul "Generali si Ardaf 'suna' bine impreuna”, pentru promovarea strategiei multibrand aplicata in urma fuziunii dintre Generali si Ardaf, care au devenit Generali Romania, informeaza un comunicat emis de CAP.

Campania "Orchestra" face o paralela intre modul in care Generali si Ardaf se completeaza reciproc, aducand un plus de valoare clientilor ambelor marci, si felul in care alaturarea instrumentelor muzicale din zone diferite poate duce la o compozitie de succes, se precizeaza in comunicat.

Un studiu realizat inainte de fuziune a aratat ca fiecare dintre branduri se bucura de apreciere in mod diferit in randul clientilor proprii: Generali este apreciata pentru calitatea superioara a serviciilor oferite, seriozitatea si profesionalismul agentilor de asigurare, iar Ardaf este recunoscuta pentru preturile avantajoase si flexibile si prin numarul mare de puncte de vanzare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related