Propaganda spune povestea pesterii de la Taga in campania TV pentru branzeturile Napolact

Campania TV lansata de Propaganda pentru promovarea sortimentelor Nasal, Alpina, Alpina Afumata, Tarnava si Montana de la Napolact prezinta procesul prin care aceste branzeturi sunt realizate de cei 8 angajati din fabrica de la Taga, informeaza un comunicat emis de Eye PR.

Spotul TV arata o zi obisnuita din fabrica, in care angajatii pregatesc branzeturile Napolact in pestera in care se afla fabrica de la Taga.

"Cazul de fata este unul fericit: branza facuta de Napolact in pestera de la Taga vine la pachet cu o poveste atat de simpla si autentica,incat chiar nu-ti vine sa inventezi o alta. De aceea, am filmat cu cei opt oameni care lucreaza in pestera, nu cu actori, de aceea am pastrat vocile lor pe spot si nu le-am tras 'profi', din nou, in studio", a declarat Costin Milu (Deputy Creative Director, Propaganda).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Branduri

Sectiune


Comentarii

flavia voicu
acum 8 ani
Clipul imi place :) Nu stiu dar intotdeauna...Ardealul a vandut!Nota 10 pentru idee. Cat despre pagina de Fcebook, ce sa zic, sucks a little bit! 100% brand, 0% social! Cateva notiuni de social media nu ar strica :)


Branded


Related