Selected aduce in plina iarna prospetimea unui nou inceput

"Transformare " este titlul ultimului spot Elite pentru brandul Selected. O poveste despre transformarea vechiului Selected, prin lungul drum al bobului de cafea care se metamorfozeaza.

Transformarea de la vechi la nou, de la un produs intrat in banal catre un altul definit prin prospetime atat ca aparenta, cat si la nivel de continut, a condus la conceptul de reinterpretare a traditionalului. La nivel executional, firul rosu a fost "ajutat" si de perioada difuzarii campaniei, ce coincide cu cea a sarbatorilor de iarna. Asa se face ca spotul "Transformare" este construit ca o reinterpretare a traditiei - remix-ul colindului "Florile Dalbe" este sustinut la nivel vizual de descompunerea vechiului Selected si recompunerea sa in noul pachet, diversele stadii ale metamorfozei constituind o saga alegorica a prospetimii.
Este o poveste despre inovatie: vechiul Selected s-a transformat intr-un Selected proaspat, cu un gust si o aroma ce se pastreaza intacte datorita unui procedeu inovator unic - Fresh System - implementat si testat de specialistii de la Elite International.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related