DDB Bucuresti semneaza prima campanie TV pentru brandul de oua Rikado, din portofoliul Mikada Foods SRL

Campania TV lansata de DDB Bucuresti in luna iulie pentru brandul de oua Rikado contine 2 spoturi care ilustreaza beneficiul produsului de a fi riguros selectionat inainte de a ajunge la consumatorul final, informeaza un comunicat emis de DDB.

Spoturile din campanie sunt "Coafor" si "Piscina" si se incheie cu sloganul Rikado: "Selectam ouale, apoi le selectam din nou".

"DDB a refacut packaging-ul brand-ului si a creat prima campanie importanta in luna iulie. Scopul nostru, pe scurt, este de a crea awareness si de a creste vanzarile. Pana in prezent, rezultatele sunt incurajatoare", a declarat Valentin Golban (Client Service Director, DDB Bucuresti).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Sorin Andreescu
acum 7 ani
dragutz :)
Sorin Andreescu
acum 7 ani
dragutz :)


Related