Flanco Reloaded

Exista brand-uri care au potentialul de a renaste din propria cenusa si, spre marea mea surpriza, am constatat ca Flanco a reusit asta mai repede decat ma asteptam eu si, poate, mai repede decat se astepta piata. Printr-un singur spot tactic, brand-ul a intors in loc atat de multe lucruri si atat de bine incat ma simt ca un neofit. Poate suna ciudat asta din partea mea, dar reprezinta purul adevar. Intelegem despre noi insine lucruri ascunse prin subconstientul nostru abia in momentul in care viata ne confrunta cu situatii limita. La ce limita ma refer? La reticenta mea de a crede pana la capat in advertising, mai precis in capacitatea lui de a intoarce in loc un brand peste noapte, de a-i aprinde motoare de racheta sau a-l ingropa. Nu se pune problema ca pana acum sa nu fi crezut in importanta advertising-ului. Doar ca succes-ul unui brand inseamna o convergenta de foarte multe lucruri si structura de mea de marketer se incapatana sa nu creada in minuni. Structura mea de marketer imi spune ca, pentru a intoarce in loc un brand trebuie sa iei de la zero arhitectura brand-ului, limbajul de brand, valorile, target-ul, ton-of-voice-ul si abia apoi sa-l duci in advertising si sa-l diferentiezi si comunici relevant si creativ. Ori, sa faci toate astea pentru un brand ramas Cenusareasa categoriei dintr-o singura executie suna imposibil. Si totusi Flanco a reusit prin spot-ul de animatie facut special pentru « Valentine's Day »

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related