Delma, prin Ogilvy & Mather si MindShare, te pune in legatura cu starurile!

Ogilvy & Mather a fost desemnata castigatoare la pitch-ul de creatie organizat de Unilever pentru cea mai recenta campanie Delma (ce se desfasoara in perioada 2 martie - 30 aprilie 2006). La pitch au mai participat alte trei agentii. Dupa succesul campaniei de anul trecut "Delma, Starul Margarinelor, te face star!" in care brandul s-a asociat cu prima telenovela romaneasca, "Numai iubirea", iar vanzarile au fost pe masura asteptarilor, anul acesta provocarea echipei a fost gasirea unui concept creativ inovator, care sa starneasca inca o data curiozitatea consumatorului si sa creeze in jurul lor inters cel putin la fel de mult ca anul trecut.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MindShare Media

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related