Loredana Baracu despre work-ul Zenith Media in 2011 si asteptarile pentru piata de media in 2012

Review 2011

Clienti activi in 2011: 45

Estimarea cifrei de afaceri a companiei pe care o conduceti pentru 2011. Evolutia fata de 2010.

Evolutie constanta a cifrei de afaceri.

Alocarea bugetelor pe medii in 2011

70% TV, 30% non-TV (inclusive online)

Cel mai mare proiect din 2011

Lansarea Newcast, in aprilie 2011, o lansare de succes, cu promisiuni si (deja) confirmari frumoase. Suntem increzatori ca prin consolidarea proiectelor speciale sub aceasta divizie vom livra clientilor solutiile inovative pe care le asteapta de la o agentie de comunicare, proiecte care sa se distinga nu numai prin originalitate, ci si prin eficienta si rezultate remarcabile pentru brandurile lor.

Mutarea conturilor de media intre agentii in 2011 fata de anii trecuti

Migratia conturilor a continuat si in 2011, fara a se remarca insa o schimbare de ritm fata de anii anteriori.

Proiecte de media inovatoare

Da, noi spunem si am dovedit ca suntem o agentie de media cu multe initiative si idei creative , de altfel cu o experienta foarte mare acumulata in aceasta arie, confirmata de toti partenerii nostri.

Tendinte pe piata de media observate in 2011 (la nivel national si international)

Dinamica pietei este mare. Si la nivel national, si la nivel international. Si probabil necesara, in conditiile in care impredictibilitatea pietei media este inca mare, sub impactul crizei economice.

Piata de media in 2012

Prognoze pe valoarea neta a pietei de media in 2012 

Trebuie mentionata inca o data impredictibilitatea pietei, fapt care pune orice estimare/prognoza sub semnul incertitudinii. Estimarile noastre sunt revizuite permanent.

La jumatatea lui 2011 estimam, optimist, o constanta a pietei, cu mici variatii de la medie la medie. Acum tindem sa fim mai rezervati, probabilitatea de a raporta o scadere la finalul anului fiind destul de mare in contexul economic si social actual.

Tendinte in alocarea bugetelor pe medii  in 2012

Estimam ca se pastreaza share-ul mare al TV-ului (65%+), urmat de outdoor (12%), online (10%), presa (7%) si radio 6%.

Asteptari la nivel de business al companiei in 2012

Suntem incantati si recunoscatori clientilor ca ne sunt alaturi si am trecut in noul an cu totii, impreuna. Un calduros “Bine ati venit” si multumim si pe aceasta cale noilor clienti ai agentiei. Principalul nostru obiectiv la nivel de an e mentinerea si cresterea gradului de satisfactie a clientilor nostri.

In plus, dezvoltarea serviciilor specializate, prin Newcast si digital, consolidarea echipei noastre, performanta si cu oameni exceptionali, optimizarea proceselor interne si promovarea in continuare a valorilor si principiilor noastre de business, in mod sigur ne vor aduce stabilitate si o perfomanta superioara pietei si in 2012.

Evenimente din Romania care vor influenta piata cel mai mult in 2012

Sa nu uitam ca suntem permanent conectati la un mediu economic international, a carui evolutie are impact asupra economiei Romaniei. Tulburarile sociale si alegerile locale influenteaza/vor influenta cu certitudine piata media (un exemplu concret este audienta livrata de statiile de stiri in ultimele saptamani).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related