Universal Music recruteaza interni prin intermediul unei aplicatii de Facebook

Pentru a comunica faptul ca sunt in cautarea a 4 interni, Universal Music impreuna cu agentia Three au dezvoltat o aplicatie de Facebook numita "Generator de Vise Universal".

Referitor la conceptul creativ, Andreea Sandu (Managing Partner, Three) a declarat pentru IQads ca acesta a plecat de la observatia ca experienta de a lucra cu si pentru vedete internationale constituie un dream-job pentru tineri. Aplicatia genereaza 'vise virtuale' peste noapte iar utilizatorii pot vedea de dimineata cum ar visa daca ar lucra la Universal Music. Visul apare sub forma unei povesti care combina profilul, statusurile si prietenii utilizatorului cu artisti din portofoliul Universal Music.

"Ideea a plecat din produs – joburile oferite de Universal Music chiar sunt niste joburi de vis. Industria muzicala este, in general, de vis. Dupa ce ne-am dat seama ca despre asta trebuia sa vorbim, totul a venit destul de firesc – daca tu visezi noaptea, de ce nu ti-ar visa si profilul de Facebook? Pana la urma esti tot tu, dar in mediul virtual. Cred ca despre asta ar trebui sa fie inspiratia... despre firescul lucrurilor. Sa le lasi sa vina la tine", spune Sabin Staicu (Copywriter, Three).

"Imi doream sa incep un program de internship pentru ca mi se pare cool ca studentii sa poata vedea cum e in industria muzicala. E o sansa pe care eu n-am avut-o si mi-as fi dorit-o. Ca si obiective, vrem sa selectam 100 de canditati din care sa ramana aproximativ 20 pe care sa-i schimbam prin rotatie o data la 3 luni si care sa activeze pe diverse pozitii, de la marketing la digital. Initial, brief-ul se rezolva printr-un print, insa cei de la Three au venit cu ideea sa facem o aplicatie de Facebook…si ce idee geniala a fost!", a declarat Adrian S. (Business Development Director Romania & Bulgaria, Universal Music).

Rezultatele aplicatiei indica 1000 de utilizatori noi in primele 24 de ore, adica o crestre de 45% a numarului de fani al paginii Universal Music.

Echipa care a participat la proiect din partea agentiei Three este formata din: Andrei Tripsa (Creative Partner), Sabin Staicu (Copywriter), Nicu Duta (Art Director) si Radu Sorescu (Account Executive).

Din partea Universal Music a coordonat proiectul Adrian S. (Business Development Director Romania & Bulgaria).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Silvia Dumitru
acum 12 ani
Foarte frumoasa campania. Love it!


Branded


Related