Eugen Suman (JANDL Bratislava) despre cum arata un brainstorming productiv

Cum arata un brainstorming productiv? Eugen Suman (Senior Copywriter, JANDL Bratislava) vorbeste despre cum arata un brainstorming la el in agentie, care au fost cele mai productive si neproductive sesiuni de brainstorming la care a participat, folosirea tehnologiei in timpul brainstormingului, surse de inspiratie si idei de imbunatatire a sesiunilor de brainstorming.

Programarea brainstormingului in agentie

Noi suntem categoric impotriva creativitatii "de comitet", asa ca brainstormingurile, in forma lor clasica, sunt evitate complet. Niciodata nu o sa ai creatie misto cand umpli o sala cu toata lumea implicata in proiect si-i pui pe fiecare sa scoata idei. O sa primesti chestii caldute, generice, plictisitoare. Asta nu inseamna ca nu ne intalnim intre noi si nu discutam. In primul rand se discuta cu accountii si cu strategia. "Avem un brief de la client, ce facem cu el?". Dupa ce ne punem de-acord in privinta strategiei, si dupa ce brief-ul de creatie e gata, il dam mai departe echipelor care vor lucra pe el. Ce se intampla apoi depinde de echipe. Daca au chef sa lucreze impreuna, lucreaza impreuna, daca nu, nu. Oricum, exista si discutii la comun.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related