[Creativul manager] Eugen Suman: E jobul tau sa ajuti oamenii sa ajunga la idei foarte tari si apoi, mega-ultra-super-important, sa faci ca ideile alea sa fie produse

[Creativul manager] Eugen Suman: E jobul tau sa ajuti oamenii sa ajunga la idei foarte tari si apoi, mega-ultra-super-important, sa faci ca ideile alea sa fie produse

Stiti cum e cand ai idei geniale sau pe la intensitatea aia? Si iti place maxim ce faci acolo in creatie? Tu cu tine si/sau cu colegii tai, rumegand, gandind, ambaland, facand cadou ideea mai departe la feedback? Si sa zicem ca te ia feedback-ul bun prin ambuscade succesive din toate partile. Nu o data, ci constant. Sa ne imaginam o clipa nivelul ala de competenta si siguranta confortabila care il insoteste. Bun. Si dup-aia, stiti cum e cand ti se propune sa avansezi? Doar ca n-o sa mai faci la job mai nimic din ce te-a adus aici.

Da, orice director de creatie a fost, candva, aruncat intr-o schema de management de care nu prea se lovise anterior. Sau poate s-o mai fi ciocnit de ea. Asta am vrem sa aflam, cum ajunge un creativ director peste altii si cum arata cele doua seturi de skill-uri inmagazinate intr-un singur om.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related