Protagonistii noului spot Tomi descriu gustul doar cu "Mmm"

[Update] CAP a realizat spotul "Mmm" din cadrul noii campanii de imagine a gamei de ketchup Tomi (Dulce, Picant, Light, Pizza, X-tra iute, Tomi cel Viteaz), potrivit unei informari din partea companiei. Spotul a fost produs de catre MME, in regia lui Radu Muntean iar campania se va derula pe TV pana in luna mai 2012.

"Cei care consuma Tomi zic despre el ca nu este un simplu ketchup care iti condimenteaza mancarea, ci mai mult de atat. Pentru ca atunci cand musti cu pofta dintr-o felie de pizza, un hamburger, o shaorma sau un hot-dog, traiesti momentul din plin, iar aceasta senzatie nu o poti descrie in cuvinte, poate doar printr-un ‚Mmm...’. De aici a plecat si ideea noii campanii de comunicare, care a vrut sa transmita un fapt stiut de toata lumea, acela ca Tomi da gustul. Nu intamplator, consumatorii nostri ne-ar alege si cu ochii inchisi", a declarat Adi Pasarica (Brand Manager, Tomi).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related