Peste 28.000 de consumatori au intrat in contact cu experienta City Remix, semnata de Ogilvy

Ogilvy Group a lansat in noiembrie 2011 campania J&B City Remix, realizata pe platforma globala care a fost implementata in 13 tari din lume, informeaza un comunicat emis de Ogilvy Group Romania. Campania 360, al carei concept este petrecerea care incepe oriunde si oricum, a inclus o componenta online, una offline, activari neconventionale constand in flashmoburi animate de Hit Squads si a culminat cu J&B City Remix Party.

Prin activarile Hit Squads peste 28.000 de consumatori au primit experienta City Remix in 89 de locatii on-trade din 5 orase (Bucuresti, Timisoara, Iasi, Cluj si Brasov) si peste 4.000 dintre acestia au interactionat direct cu ideea campaniei prin aplicatia iPad City Remix, selectand sunete urbane potrivite pentru un track de party. Peste 300 oameni au intrat in ritmul sunetelor urbane in flashmoburile organizate in luna decembrie. 850 de fani si-au dorit si s-au inscris in aplicatia pentru o invitatie la J&B City Remix Party.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related