HIPPOS semneaza campania "Castiga din Pasiune" dezvoltata pentru F64 si Nikon

HIPPOS a realizat pentru F64 si Nikon campania sub sloganul "Castiga din Pasiune", informeaza un comunicat emis de companie. Campania s-a desfasurat in perioada 2 aprilie – 15 mai si a cuprins executii online (bannere si o aplicatie de Facebook), OOH, in-store si neconventionale.

"Pasiunea – definitia clientilor F64 si Nikon pentru fotografie - a fost elementul in jurul caruia am construit conceptul campaniei si punctul de pornire al intregului proiect. Ne-am propus sa le oferim pasionatilor de fotografie din Romania sansa ca talentul sa le fie apreciat si recompensatde experti in domeniu, in acelasi timp oferindu-le posibilitatea de a realiza o mini-expozitie personala in spatiul virtual" a declarat Valeria Spilcea (Account Manager, HIPPOS).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related