"Efect intr-o ora", o campanie ingenioasa desfasurata sub sigla Terapia

In aceasta luna Terapia a lansat prima campanie de comunicare integrata pentru Alerid, un antihistaminic cu efect rapid, care a trecut din categoria medicamentelor eliberate pe baza de prescriptie medicala in categoria OTC-urilor (produse eliberate fara prescriptie medicala).
Campania, derulata sub headline-ul "Ai alergie?", a debutat pe 17 aprilie si este declinata pe toate canalele de comunicare punand accentul, prin intermediului spot-ului, a machetelor de presa si a materialelor destinate punctelor de vanzare, pe principalul beneficiu al produsului - efect intr-o ora.

"In strategia noastra de comunicare catre consumatori incercam sa oferim acestora informatii complete despre beneficiile produselor noastre," a declarat Farmacist, Simona Mihai, Marketing Manager la Terapia. "Alerid, produs de curand intrat in categoria OTC, intregeste portofoliul OTC al companiei, care reprezinta 30% din intreg portofoliul," a continuat aceasta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related