[Studiu de caz] Silver Effie Winner: Petrom – "Doctore, esti un erou!", creata de Graffiti PR

[Studiu de caz] Silver Effie Winner: Petrom – "Doctore, esti un erou!", creata de Graffiti PR

Un research independent a demonstrat ca 77% dintre romani sunt nemultumiti de calitatea actului medical, dar ca majoritatea ii considera pe doctori eroii care le salveaza vietile. Exploatand acest insight, Petrom a dat startul campaniei "Doctore, esti un erou" – parte a platformei "Acces la viata"- reunind marturiile a 1600 de oameni, care si-au propus doctorii pentru premiile de 10.000, 8.000 si 5.000 de euro. Rezultatele au adus agentiilor si companiei premiul Silver Effie in cadrul Galei Effie Romania 2012.

Campanie: Doctore, esti un erou!

Client: Petrom

Agentie: Graffiti PR, Graffiti BBDO, Optimedia

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related