[Studiu de caz] Silver Effie Winner: Prigat – "Crazy refreshment", creat de Graffiti BBDO

[Studiu de caz] Silver Effie Winner: Prigat – "Crazy refreshment", creat de Graffiti BBDO

Graffiti BBDO a folosit oportunitatea oferita de lansarea pe piata a sortimentului Prigat Limonada cu Menta pentru a crea o campanie care avea sa aduca brandul in pozitia de lider pana in al treilea trimestru al anului 2011. Obtinerea celor mai bune rezultate comparativ cu media categoriei nu a fost singurul castig adus de campania "Crazy Refreshment". Agentia Graffiti BBDO a fost premiata la categoria NON ALCOHOLIC BEVERAGES cu un Silver Effie.

Campanie: Crazy refreshment

Client: Prigat

Agentie: Graffiti BBDO

Medium: Tv, Print, In-store, Packaging

Perioada campaniei: Iunie - August

I. DESCRIERE
Prigat este un veteran al sucurilor necarbonatate. Si, in ciuda unei competitii din ce in ce mai agresive nu doar in comunicare dar si la raft, Prigat a ramas in continuare liderul categoriei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related