Carcoteli publicitare

Interviu cu Serban Huidu si Mihai Gainusa

Fiecare interviu este o mica aventura in care cunosti oameni si in care, mai ales, te cunosti pe tine, iti cunosti limitele. Fiecare interviu te pune fata in fata cu limita propriei tale incompetente. Evident, nivelul de incompetenta iti e testat pe mai multe variabile, si niciodata aceste variabile nu se repeta. Spun asta pentru ca in fata lui Serban Huidu si a lui Mihai Gainusa ma simteam ca si cum as fi dat un examen. M-am amuzat in faza de documentare citind marturisirile unor jurnalisti care, stiind ca n-au nici o sansa sa se-aleaga ceva cu sens din interviul lor, le-au trimis intrebarile separat, pe mail. Dupa amuzament, a trebuit sa aleg : sa merg si eu pe aceeasi cale, sau sa « tintesc spre luna » si sa fac totusi interviul, live, si cu amandoi odata ? Cum profilul meu de personalitate este « pure challenge », conform unui test, este evident ca am ales « the hard way ».
Rezultatul este un interviu atipic, in care cei doi se mai si intrerup si competeaza unul pe celalalt, ori se ironizeaza in stilul lor cunoscut. Nu va asteptati la un interviu standard. Stiam ca nu are rost sa incerc sa imi mentin stilul de interviu sobru, fiindca as fi fost « mancat » si cei doi ar fi facut o emisiune « pe barba mea », cu singura diferenta ca n-ar fi avut in fata microfoanele lor, ci reportofonul meu. Asa ca am marsat spre un interviu foarte dinamic, in ritmul in care vorbesc si cei doi, razand cot la cot si carcotind alaturi de ei.
Prin urmare, va invit sa carcotiti alaturi de noi despre publicitatea romaneasca si, cine stie, poate baietii vor avea un nou material de emisiune… 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Festivaluri

Sectiune



Related