Suntem intr-un business al mesajelor esentiale

Interviu cu Razvan Matasel, Strategic Planning Director, Leo Burnett

M-am intalnit cu Razvan pentru interviu la sediul Leo Burnett din strada Monetariei. Pentru cei care nu cunosc sediul agentiei, pot sa spun ca e genul de cladire « corporate » : multe termopane, beton, linii drepte - cam genul de sediu pe care il au si majoritatea clientilor lor multinationali. Ma asteptam sa-l vad pe Razvan aparand la costum si cravata, avand in vedere sobrietatea degajata de sediu, dar a venit in niste papuci foarte eleganti si in tricou si cu un aer destul de relaxat. M-a invitat intr-o sala pe care ei o au la subsol, un fel de meeting room, si pe al caror rafturi se gaseau zeci de trofee Ad'or, dar si de la festivaluri internationale. « Cele din strainatate sunt cele mai pretioase pentru noi » a comentat Razvan, urmarindu-mi privirea admirativa.
Sala in care urma sa purtam discutia era dotata cu home cinema, aer conditionat si niste canapele foarte confortabile. « Ne mai adunam aici sa vedem filme si sa mancam popcorn, sau pur si simplu sa stam de vorba », a comentat el. Ei, nu degeaba se spune ca e cool sa lucrerzi in publicitate, nu-i asa ? Ne-am asezat si au inceput intrebarile…

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related