Noul site corporate Bergenbier S.A., dezvoltat de HyperActive

In urma castigarii unui pitch, agentia HyperActive a dezvoltat strategia si designul noului site corporate al Bergenbier S.A. Romania ce isi propune sa reflecte identitatea si valorile companiei – pasiunea pentru marci, spiritul antreprenorial, integritatea si excelenta, informeaza un comunicat de presa emis de GolinHarris.

Designul a pornit de la scutul din logo-ul companiei ce a fost derivat in elementele vizuale ale site-ului. Noul site include canalele de Social Media ale companiei, Facebook si YouTube, si a fost gandit pentru a conecta toate tipurile de target.

"Ideea a fost sa cream un loc de intalnire pentru toti cei interesati de compania Bergenbier, site-ul fiind de fapt un shortcut catre valorile, brandurile si proiectele Bergenbier. De aici si conceptul nostru, 'The House of Excellence'. Am cautat sa avem o expunere optima a continutului si o coerenta structurala maxima, astfel incat calatoria prin site sa fie usoara, placuta si fireasca", spune Bogdan Gheorghiu (Creative Director, HyperActive).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related