Produsul Poiana Mix Surprinzator, lansat printr-o campanie semnata de Ogilvy&Mather

Produsul Poiana Mix Surprinzator, lansat printr-o campanie semnata de Ogilvy&Mather

Ogilvy&Mather a realizat campania de lansare pe piata a produsului Poiana Mix Surprinzator (Poiana cu fulgi crocanti, usor sarati si Poiana cu migdale caramelizate, usor sarate), informeaza un comunicat emis de agentie. Campania, care a fost lansata saptamana aceasta, contine executii TV, print, outdoor, online, in-store si o serie de POSM-uri speciale.

Spotul, care va fi difuzat si in alte tari, mizeaza pe combinatii neobisnuite, la nivel uman, creand o analogie intre produsul Poiana Mix Surprinzator si relatia protagonistei clipului TV cu un alt personaj.

"La nivel de executie, tot ceea ce am avut de facut a fost sa gasim acea situatie putin previzibila, actuala, relevanta pentru toata familia. Personajul principal al spotului, o fata cat se poate de rebela in aparenta, foarte echilibrata insa in alegerile care conteaza (in cazul nostru, un baiat) are un tata… exact cum nu te-ai astepta. De unde si spotul cu si pentru un mix surprinzator" au declarat Alexandra Manoila (Copywriter, Ogilvy Romania) si Adrian Marciu (Art Director, Ogilvy Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related