Spotul TV al anului - o creatie Mercury Promotions premiata de doua ori la Ad'Or 2006

Mercury Promotions a castigat doua premii pentru "cel mai bun spot TV al anului" si "cel mai bun spot TV in categoria social", in cadrul celei de-a sasea editii a festivalului de creatie publicitara Ad'Or 2006. Spotul TV premiat, "Hide and Seek", a fost realizat in cadrul unui proiect cu finantare Phare - Campania de educatie privind drepturile copilului desfasurata sub sloganul "Drepturile copiilor sunt lege!" - implementat de catre Autoritatea Nationala pentru Protectia Drepturilor Copilului. Spotul comunica dreptul copilului de a nu fi abuzat.

"Suntem foarte bucurosi, ca si client, ca acest spot a castigat premiul pentru cea mai buna productie publicitara a anului 2005. Pentru noi, realizarea acestei campanii a reprezentat o mare provocare. Speram ca, vizionandu-l, publicul larg din Romania isi va reconsidera unele atitudini si va lua masuri pentru a elimina aceste practici ilegale, cu efecte distructive asupra copiilor." - Bogdan Panait - Secretar de Stat, Presedintele Autoritatii Nationale pentru Protectia Drepturilor Copilului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Festivaluri

Sectiune



Related