Floriol devine antrenorul personal al consumatorului intr-o noua campanie CohanandJansen JWT

Floriol devine antrenorul personal al consumatorului intr-o noua campanie CohanandJansen JWT

“Floriol 21 de zile” este noua campanie prin care Floriol le propune consumatorilor un program de trei saptamani prin care sa-si schimbe stilul de viata intr-unul sanatos. Conform unui studiu realizat de Dr. Maxwell Maltz, 21 de zile ii ia creierul uman sa adopte un obicei nou. Participantii la program au parte de consiliere si dieta personalizata dezvoltata de un nutritionist, arata un comunicat emis de CohanandJansen JWT, agentia care semneaza campania.

Pe site-ul poftadeviata.ro, participantii ofera informatii despre ei, pe baza carora este construit un plan personalizat de dieta, miscare si relaxare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related