Pacanele, maioneza si distractie la cumparaturi

Pacanele, maioneza si distractie la cumparaturi

Singura piesa neobisnuita din puzzle-ul unei dupa-amieze ca oricare alta e masinaria, ca pentru poker electronic, care face nota discordanta cu galbenul sanatos al bananelor si verdele proaspat al pepenilor ordonati aproape militareste pe standurile din piata. "Ce-o fi?" imi imaginez ca se intrebau clientii veniti la cumparaturi si care probabil nu se asteptau la mai mult decat a-si aranja produsele in cosuri si-apoi in portbagajele masinilor.

Hellmann's pregatise o dupa amiaza de demonstratii pentru diferitele utilizari ale maionezei. A facut asta printr-un joc antrenant, cu siguranta surprinzator, care avea sa creeze genul de experienta pe care esti tentat sa o povesti altora cu titlul "Sa vezi ce mi s-a intamplat azi". O idee memorabila, datorita mesajului simplu si a efortului minim pe care cumparatorul trebuia sa il depuna pentru a primi o recompensa simpatica.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related