Ogilvy si Cappy coloreaza lumea

"Ce lume colorata" exclama Cappy si Ogilvy & Mather in noua campanie de imagine realizata pentru brandul Cappy, ilustrand intr-un mod creativ vitalitatea pe care o ofera gama de sucuri naturale si nectaruri Cappy.

Campania demareaza cu spotul TV "Butterfly", care aduce in prim plan beneficiile recunoscute ale gamei de sucuri naturale si nectaruri Cappy. Povestea spotului a plecat de la ideea ca dincolo de sanatate, vitalitatea inseamna bucuria de a trai, acea sete de viata pe care ti-o da o nutritie echilibrata si sanatoasa.

In viziunea Ogilvy, Cappy este un adevarat artist al fructelor care stie ca abia cand sunt bine coapte si pline de culoare, fructele sunt cele mai bogate in fitonutrienti, iar gama de sucuri si nectaruri Cappy ofera vitalitatea necesara pentru a descoperi toata paleta de culori a lumii si vietii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Ioana Gligor
acum 10 ani
ce brand aiurit, ce balamuc superb, nimeni nu mai intelege nimic din capy asta

de la femeia care il strangea de dos pe baiat sa zica da, la femeia fluture, ce coerenta, ce viziune, ce mai brand, ce mai caracter, se duce si capy dupa prigat, usor usor da' sigur

Carmen Bejinariu
acum 10 ani
"Ce lume colorata"? De ce nu: " Ce lume NATURAL colorata"?


Related