Reteaua de Sanatate Regina Maria a lansat campania "Nu stii cine ti-ar putea salva viata"

Rogalski Grigoriu PR a creat pentru Reteaua Privata de Sanatate Regina Maria campania „Nu stii cine ti-ar putea salva viata”, care isi doreste sa atraga atentia asupra importantei donarii de sange. Ideea a pornit de la faptul ca in intreaga lume oamenii le datoreaza viata unor persoane pe care nu le-au intalnit niciodata. Campania este o initiativa a celor de la Tempo Advertising si vrea sa marcheze Ziua Mondiala a Donatorului de Sange, de pe 14 iunie, arata un comunicat emis de agentia de PR.

Romanii care calatoresc cu metroul bucurestean in saptamana 10-17 iunie 2013 vor putea vedea, in dreptul scaunelor de pe peroane, in statiile Unirii 1, Unirii 2, Universitate, Victoriei 1, Victoriei 2, legaturi sub forma unor tuburi de transfuzie. Astfel, intre persoane care nu se cunosc se creeaza pentru cateva minute legaturi: oricare dintre ei ar putea deveni, la nevoie, donator pentru celalalt.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related