BASF promoveaza 12 produse pentru protectia plantelor printr-o serie de activari semnate de Lowe&Partners

BASF promoveaza 12 produse pentru protectia plantelor printr-o serie de activari semnate de Lowe&Partners

Lowe a dezvoltat conceptul "Inovatii pe metru patrat" in jurul caruia au fost construite activarile care au promovat 12 produse pentru protectia plantelor -  parte din portofoliul companiei chimice BASF -  in cadrul evenimentelor Agroconnect, informeaza un comunicat emis de GolinHarris.

Astfel, Lowe a adus in cadrul Agroconnect o pista de bowling, un joc cu sticky man, o politista si agrodolari, moneda evenimentului, pe care participantii la activari ii puteau folosi pentru a "cumpara" premii.

"'Inovatii pe metru patrat' este un concept la care am lucrat cu totii cu mare drag, iar ceea ce a iesit a fost un mix de creativitate si tehnologie foarte reusit. Oamenii s-au simtit excelent si au dat curs provocarilor noastre, fie ca a fost vorba despre jocul de popice, despre jocul de distrus buruienile care ataca lanurile, pe iPad-uri sau de jocul cu aruncat sticky men. Am reusit sa comunicam modern si amuzant, pentru un target mai greu de atins poate din punct de vedere creativ si asta in mijlocul campului”, a spus Andrei Munteanu (Copywriter Lowe&Partners).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related