Marks a creat campania "Colectia de Avantaje" pentru Groupama

Marks a creat campania "Colectia de Avantaje" pentru Groupama

Marks semneaza noua campanie "Colectia de Avantaje" pentru Groupama Asigurari, care contine doua spoturi TV in centrul carora sunt personificate cele mai frecvente riscuri ce pot aparea intr-o locuinta, inundatia si scurtcircuitul. Proiectul promoveaza o serie de beneficii de care pot profita clientii Groupama alegand colectia de avanataje, arata un comunicat emis de gmp PR.

"Lansarea noii campanii de comunicare Groupama Asigurari marcheaza un moment important in pozitionarea companiei pe piata din Romania, si astfel se face trecerea din sfera promisiunilor in cea a angajamentelor si garantiilor asociate acestora. Vom continua dezvoltarea de noi servicii sub umbrela Colectiei de Avantaje Groupama Asigurari, sub semnul simplificarii si al continuitatii pentru clientii nostri", a declarat Georgiana Miron (Director de Marketing si Comiunicare, Groupama Asigurari).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related