Cat costa sa te joci cu inspiratia?

Cat costa sa te joci cu inspiratia?

In Romania, ca si in alte tari est-europene, este in continuare bine reprezentata categoria de experiential shopper, acel cumparator cu asteptari mai degeaba emotionale decat functionale de la retaileri, cel care vede achizitia ca pe o experienta de destindere si nu ca pe o misiune care vrand-nevrand trebuie indeplinita. In acelasi timp, continua sa predomine categoria cumparatorilor sensibili fata de preturi, organizati la cumparaturi, atenti la lista facuta acasa si receptivi la promotiile intalnite si la ofertele marcilor private. In timp ce multi cumparatori prefera sa se desfete cu noutatile si sa se bucure de oferte personalizate, cel putin la fel de multi isi construiesc de acasa o lista care, doar atunci cand e respectata intocmai, le da senzatia lucrului bine facut. Cu sloganul "Iti permiti sa incerci orice", campania Mega Image – "Joaca-te cu inspiratia" pare ca vrea sa impace ambele tabere, invitand la experimentare, dar fara costuri regretate, asa ca am vorbit cu Luciana Duma (Strategic Planner) si Daniel Dobrin (Copywriter) de la McCann Erickson despre argumentele lor din spatele deciziilor finale legate de creatii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Related