Brandurile merg cu surpriza dupa consumator

Brandurile merg cu surpriza dupa consumator

Am intrat pe usa tarziu, am deschis lumina din hol si in fata mea au aparut toti prietenii mei inghesuiti in garsoniera in care locuiesc, cu coifuri colorate pe cap, cantandu-mi "la multi ani". E ziua mea si stau speriat cu spatele lipit de perete, brusc mainile mi-au devenit prea lungi, nu stiu exact ce sa fac cu ele, iar mintea mi-e strabatuta de o singura intrebare: "de unde au facut rost de cheie?". Scenariul va e cunoscut, bineinteles, mai ales din filmele americane. E o surpriza frumoasa, dar care te pune intr-o pozitie ciudata, stii ca trebuie sa arati bucuros din cale afara. De-asta tot timpul mi s-a parut mai bine sa fii in tabara celor care fac surpriza decat in tabara celor care sunt surprinsi. Dar oare care e secretul unei surprize bine facute? Nu am apelat la prietenii mei ca sa aflu raspunsul, in schimb am aruncat o privire peste niste activari publicitare care si-au propus sa surprinda consumatorul. De ce? Pentru ca in cazul asta, cel care face surpriza nu trebuie sa uimeasca un singur om, ci o multime. La final, decidem impreuna daca plangem de bucurie sau de tristete.

E un 007 in fiecare dintre noi
Pentru a castiga bilete la marea premiera a filmului Skyfall, trecatorii dintr-o gara belgiana au fost supusi de Coca-Cola Zero unor probe demne de un spion britanic. Nu au lipsit femeile frumoase, muzica de fundal, dusmanii care pun bete in roate si multi catei fiorosi.

Mama Omida pe internet
"Hai sa-ti fac o surpriza si sa-ti aflu secretele" - asa au fost ademeniti niste belgieni in cortul unui ghicitor. Ajunsi pe scaunul lui, "norocosilor" le-au fost dezvaluite secretele, inclusiv situatia conturilor bancare, de catre niste hackeri care au avut nevoie doar de nume ca sa afle tot despre existenta lor. Adica aveti grija ce postati online.

Cui ii e frica de motociclisti?
Mergi cu iubita sau iubitul la film si dai de o sala plina de motociclisti tatuati si nervosi. Singurele doua locuri libere sunt in mijlocul lor. Te bagi? Surpriza le-a fost pregatita unor cupluri de catre Carlsberg. Cine avea curaj primea o bere si simpatia motociclistilor.

Surpriza din oglinda
Ce poate sa te surprinda cel mai tare in toaleta unui bar? Poate capul unui manechin de plastic insangerat care iese brusc din oglinda in care tu iti aranjai parul si face zgomotul  unui accident de masina. O campanie socanta pentru prevenirea sofatului dupa consumul de alcool.

Sapunul sperantei
In Africa mii de oameni mor din cauza unor boli banale care apar din cauza lipsei de igiena, iar cei mai afectati sunt copiii. Pentru a convinge cat mai multi micuti sa se spele zilnic pe maini si pe fata cu sapun, o organizatie umanitara le-a oferit acestora sapunuri cu jucarii in interior. Ca sa ajunga la surpriza mai repede, copiii trebuie sa foloseasca des sapunul.

O surpriza vine dupa o ora de holbat la un ecran
Niste nemti au incercat sa se holbeze 60 de minute la un ecran pentru a castiga un Samsung Galaxy S4. Ideea era sa nu-ti iei ochii de pe premiu, la propriu, desi in jurul tau aproape incepea un razboi. Multi au incercat, doar unul a reusit.

Surprizele din lift nu sunt amuzante
Te urci si tu ca omul in lift, apesi butoanele si undeva pe traseu, podeaua se prabuseste sub tine si vezi cum pica in gol. Ce faci? Probabil ca tipi, eu asa as face. Din fericire totul este o farsa. Pentru a demonstra cat de clar redau ecranele lor imaginile, LG a pus la cale o surpriza si a facut inima multor corporatisti sa bata tare.

E greu de imaginat, dar si interviurile de angajare pot fi amuzante
Cel putin daca vrei sa te angajezi la Heineken. Candidatii pentru un post de intern au fost trecuti prin trei probe la care nu se asteptau: o proba de tinut de mana cu angajatorul, o proba de prim ajutor si o proba de curaj, care implica ajutorul unor pompieri care salvau oameni dintr-o cladire in flacari.

Astea sunt doar cateva exemple ca sa va arat ca brandurile pot face surprize tari. Daca totusi nu v-ati convins, la ADfel toata lumea o sa se dea in spectacol, inclusiv brandurile, care pregatesc numai surprize grozave.

ADfel este un eveniment IQads care are loc intre 12 si 18 august, pe terasa Fabrica (Str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti). Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads.ro vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.

Partenerii media ai evenimentului sunt 24-FUN, Metropotam, Orasul Meu, 220.ro,Tataia, All Hollow, VICE, HipMag.ro, Times New Roman, Revista de Povestiri, Mixtopia, Realitatea.net, The Institute, SUB25, Money.ro, BestJobs, The Chronicle, Catavencii si Radio Guerrilla. ADfel este organizat cu sprijinul 24-FUN, Euromedia, Trade Media, 360Revolution, Carturesti, Elevate, AdProduction si MVcom.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related