Tempo incepe anul cu oameni noi in creatie: Marko Wankewycz si Dragos Ioja

Tempo incepe anul cu oameni noi in creatie: Marko Wankewycz si Dragos Ioja

Incepand cu 6 ianuarie 2014, din echipa de creatie Tempo Advertising fac parte Marko Wankewycz (Art Director) si Dragos Ioja (Copywriter). Anuntul a fost facut pe pagina de Facebook a agentiei.

Din 2010 pana in prezent, Marko Wankewycz a lucrat ca Art Director in Praga pentru Arnold Worldwide, Mather Adventures si Mopho Ltd, iar din portofoliul lui fac parte clienti precum Volvo, L’Oreal sau Staropramen.

Dragoj Ioja a fost Copywriter pentru CohnandJansen JWT, Propaganda si Graffiti BBDO si a lucrat pe conturi precum LA STRADA si Penes Curcanul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related