Contul Ursus intra in portofoliul Graffiti BBDO

[UPDATE] Incepand cu luna septembrie a acestui an Graffiti BBDO, agentia de brand din cadrul grupului BBDO Romania, adauga in portofoliul de clienti brandul URSUS, gestionat pana acum de catre Publicis, informeaza un comunicat de presa emis de agentie. Potrivit reprezentantilor agentiei contul a fost castigat in urma unei licitatii la care au participat cele mai puternice grupuri de comunicare de pe piata.

Marian Olteanu (Senior Brand Manager, URSUS) a precizat pentru IQads ca pitch-ul a fost castigat pentru marca URSUS si include intregul sau portofoliu - URSUS  Premium, URSUS fara Alcool si URSUS Black. Despre scopul pitch-lui, Marian Olteanu a spus ca aceasta a urmarit "identificarea unui partener pe termen lung, care sa aiba structura, echipa si entuziasmul pe care ni-l dorim pentru URSUS, Regele Berii in Romania, cat si dezvoltarea unei campanii integrate de comunicare a marcii".

Marian Olteanu a refuzat sa dea detalii despre alte agentii prezente la pitch si durata pentru care a fost semnat contractul cu Graffiti BBDO, insa a precizat  ca a "unul din cei mai mari influentatori al unui buget de comunicare este calitatea ideii. Cu cat este mai buna ideea cu atat are nevoie de mai putin 'zgomot'".

"Contul URSUS completeaza cu succes lista brandurilor autentice romanesti pe care le avem in portofoliu. Intelegerea industriei si expertiza noastra pe conturi cu greutate locala au facut diferenta in cadrul acestui proces de selectie si suntem increzatori ca, in parteneriat cu echipa Ursus Breweries, vom ajuta brandul URSUS sa aiba campanii de comunicare pe masura celei mai bune beri romanesti", sustine Cosmin Radoi (Managing Director, Graffiti BBDO).

Stefan Chiritescu (Head of Strategy, Graffiti BBDO) considera ca pitch-ul in urma caruia Graffiti BBDO a devenit agentia de brand a URSUS nu a fost unul clasic. "A fost energie, chimie, filosofie, sociologie. Pentru ca URSUS nu e doar un brand de bere, e un brand din foarte scurtul top select al brandurilor romanesti care chiar conteaza. Si speram sa il facem sa conteze si mai mult, pentru ca doar unul este Regele berii in Romania”, adauga Stefan Chiritescu.

Pe langa echipa Graffiti, la castigarea contului a participat si echipa Kaleidoscope Proximity, agentia integrata de digital, direct marketing si CRM apartinand BBDO Group.

Echipa care a participat la castigarea noului client din partea Graffiti BBDO este formata din: Cosmin Radoi (Managing Director), Stefan Chiritescu (Head of Strategy), Eleodor Ghenoiu (Strategic Planner), Mihai Gongu (Creative Director), Alexandru Malaescu (Art Director), Cristian Scurtu (Copywriter) si Roxana Hrimiuc (Account Director).

Echipa Kaleidoscope Proximity este formata din: Cristian Pantazi (Managing Director), Miruna Ocnarescu (Client Service Director), Andreea Strachina (Copywriter) si Csaaba Nacu (Art Director).

Din partea URSUS Breweries, activitatea de comunicare va fi coordonata de: Mihai Barsan (Director de Marketing) si Marian Olteanu (Senior Brand Manager).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related