CohnandJansen JWT a adus moda in strada pentru LA STRADA

CohnandJansen JWT a adus moda in strada pentru LA STRADA

O echipa de tineri designeri romani au creat prima colectie colaborativa de street fashion din Romania in cadrul evenimentului de lansare a brandului de inghetata LA STRADA, arata un comunicat al CohnandJansen, agentia care semneaza conceptul campaniei. Implementarea evenimentului a fost realizata de eventures[UPDATE] Strategia campaniei este realizata de CohnandJansen JWT, iar conceptul si implementarea evenimentului sunt realizate de CohnandJansen JWT impreuna cu eventures.

Colectia a fost prezentata in Piata Universitatii joi, 30 mai, la ora 21.00. Opt tineri designeri (Maria Marinescu, Madalina Dorobantu, Andra Andreescu, Andreea Tincu, Cristian Samfira, Corina Vladescu, Razvan Firea si Mirela Fraser) au creat 25 de tinute prezentate pe un catwalk proiectat 3D pe o cladire istorica. MC al evenimentului a fost Andreea Raicu, iar participantii au putut gusta cocktailuri realizate cu diverse arome de inghetata.

Campania a pornit de la ideea schimbarii de atitudine, care va schimba la randul ei si strada, iar de aici a rezultat un eveniment prin care s-a vrut readucerea bucuriei in moda de pe strada, care trebuie sa reflecte gusturile si stilul consumatorilor. Brandul se adreseaza celor care cunosc tendintele din fashion si pot sa vada dincolo de ele.

CohnandJansen JWT au creat de la zero packagingul si imaginea brandului LA STRADA (gasiti un interviu despre cum a luat nastere brandul pe IQads): “Inainte sa facem design-ul, am vrut un packaging cu care oamenii sa se simta bine in mana, sa le fie mila sa-l arunce la gunoi, sa fie mandri cand merg cu el pe strada si sa fie remarcati. Am vazut ca pe piata asta toata lumea arata ingrediente, splash-uri, combinatii de culori ... de toate; si asta pentru ca oamenii in general nu se pot hotari. Sindromul le vreau pe toate in acelasi loc se intampla la foarte multe brand-uri. Daca te uiti intr-un frigider de inghetata, o sa vezi o lume foarte colorata, plina de simboluri, dar nu toate din acelasi film, ca atare identitatea brand-urilor tinde sa se dilueze. Si nu am vrut sa cadem in aceasta mare de ingrediente si lucruri amestecate, am vrut sa facem un statement mai puternic”, a declarat Raluca Iacob (Senior Strategic Planner, CohnandJansen JWT).

Prin packaging, agentia a incercat sa creeze un statement de ambasador al inghetatei pe strada si astfel s-a asociat cu lumea fashion-ului.

Echipa CohnandJansen JWT care a lucrat pentru LA STRADA a fost formata din: Evelin Bundur (Art Director), Sebastian Romano (Copywriter), Dragos Ioja (Copywriter), Andrei Cohn (Creative Director), Raluca Iacob (Senior Strategic Planner), Mihai Gheorghe (DTP), Cristian Dobre  (Productie), Ilinca Dumitrescu (Productie AV), Miriam Ivanescu  (Account Director), Roxana Oana (Account Manager), Alice Mihalache (Account Executive).

[UPDATE] eventures a creat si implementat conceptul evenimentului de lansare cat si campania PR a intregului proiect. Agentia a dezvoltat o campanie targetata in mediul de blogging si a implicat activ trendsetterii in sustinerea brandului La Strada.

Proiectia 3D a fost realizata de eventures impreuna cu echipa Les Atelieres Nomad.

"Cochetam de mult cu ideea de a crea un show de fashion integrat intr-o proiectie de mapping, brand-ul La Strada fiind oportunitatea perfecta de a aduce ceva nou si de impact in lifestyle-ul romanesc" a declarat Amalia Nastase (PR Director, eventures)

Echipa eventures care a dezvoltat acest proiect pentru La Strada a fost formata din: Amalia Nastase (PR Director), Razvan Vasilescu (Creative Director), Alexandru Flus (PR Strategy Manager), Marius Seinoiu (Project Manager) si Alexandru Cristinoiu (Project Manager).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related