Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Vin, Whisky, Vodka si Bere in online in decembrie 2013

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Vin, Whisky, Vodka si Bere in online in decembrie 2013

Sectorul Vin a generat in luna decembrie 2013 peste 800 de aparitii in online, cu 20% mai putine ca in luna noiembrie, si un viewership de peste 1.000.000. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna precedenta cu 11% pe bloguri & forumuri, insa a scazut in presa online si pe retelele sociale cu 36%, respectiv 15%. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

  

Topul vizibilitatii brandurilor de Vin in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna decembrie de Cotnari, Murfatlar si Recas.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related