Despre aproape-reclama Newcastle pentru S**** B*** si despre inca o bere, cu sinceritate

Despre aproape-reclama Newcastle pentru S**** B*** si despre inca o bere, cu sinceritate

Cica sa fii sincer e cel mai bine. Bun. Atunci o sa va vorbesc subiectiv si fara inflorituri despre un clip care mie mi s-a parut amuzant, pentru o bere pe care nu am baut-o, nu am vazut-o in magazine si deci nu reprezinta decat un nume pentru mine. Clipul vine cu ocazia Super Bowl-ului, cel mai important meci din fotbalul american profesionist, in care eu vad doar reclame si cateva subiecte de scris, si asta e singurul motiv pentru care am cautat vreodata Super Bowl pe Google.

Berea asta, Newcastle, incearca sa fie mai desteapta decat alte branduri care dau milioane de dolari pe reclamele din pauza meciului, reclame care aparent nici macar nu sunt atat de eficiente. Asa ca face o chestie care sa atraga atentia oamenilor de pe internet, in care le spune ca ar fi avut cea mai super mega tare reclama daca ar fi avut banii s-o puna in practica. Si talentul. Si permisiunea. Au inceput cu un teaser in care aglomereaza schitele unor roboti, femei in bikini si cam tot ce s-ar putea introduce intr-o reclama ca sa fie tare. Sincer, mi se pare o tehnica putin fumata, lipsita de artificii pentru ca am tot vazut-o si revazut-o. Dar fie, mesajul pe care il transmite e tare: uite un teaser despre cum ar fi aratat cea mai tare reclama daca am fi avut banii necesari s-o facem, o reclama atat de tare incat ar fi vandut mii de beri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune

Dictionar



Related