THE PRACTICE: In 2013 am inceput un proces de reorganizare, cu dezvoltare de noi competente, care se va finaliza in prima parte a lui 2014

THE PRACTICE: In 2013 am inceput un proces de reorganizare, cu dezvoltare de noi competente, care se va finaliza in prima parte a lui 2014

La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre THE PRACTICE povestesc in continuare Oana Bulexa (Managing Director) si Monica Jitariuc (Managing Director).   

Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
Anul 2013 a fost unul relativ bun pentru THE PRACTICE, cu o crestere de circa 8% a cifrei de afaceri.

Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei
Am extins echipa, castigand nu doar oameni valorosi noi, dar si capabilitati noi si competente tot mai diverse. Am cantarit cu atentie fiecare oportunitate de new business, tinand cont nu numai de ce ne-ar putea aduce, ci si (mai ales) de ce am putea noi oferi clientilor respectivi. Si n-am lasat deloc garda jos: The Practice a ramas si va ramane agentia care ofera servicii de consultanta exemplare, creative si validate de rezultate.

Toate acestea au dus la o rata de pitch-uri castigate de peste 80%, la o crestere fata de 2012 a numarului clientilor noi adaugati in portofoliu fara pitch, dar si la clienti care ne-au incredintat business mai mult si/ sau mai sofisticat.

Care sunt cele mai bune campanii ale agentiei din ultimul an
Lansarea Samsung Galaxy S4 in Romania (client: Samsung), campania de CSR “New skills for new jobs” (client: Samsung), lansarea “Timisoreana Bruna – de la mandrie locala la recunoastere nationala” (client: Ursus Breweries/ Timisoreana), campania educationala “Asculta ce-ti spune tenul tau” (client: AVON), campania noului Catalog IKEA 2014 (client: IKEA), campania aniversara “Hochland 20 de ani” (client: Hochland), campania “Ready2Use pentru copilul tau” (client: Varta), dar si doua proiecte de gestionare de criza care s-au incheiat foarte bine.

Care sunt clientii agentiei in acest moment. Care sunt clientii castigati in 2013
In prezent lucram pentru peste 25 de branduri, printre care se numara: AVON, Billa, Divan, Meze Taverna, Eurocopter, Fashion Days, Hochland, IKEA, Metropolitan Life, PayPoint, Roche Diabetes Care, Samsung, Starbucks, Unilever, Ursus Breweries (Timisoreana, Ciucas, Stejar, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Grolsch), Varta.

Cateva exemple de clienti castigati in 2013: Billa, Ciucas, Metropolitan Life, Roche Diabetes Care, Timisoreana, Stejar.

Ce oameni noi s-au alaturat echipei in 2013
In 2013 am inceput un proces de reorganizare, cu dezvoltare de noi competente, care se va finaliza in prima parte a lui 2014. Asta a presupus marirea considerabila a echipei, cooptarea de oameni noi, cu expertize variate. Am sporit fortele si in zona de juniori, unde am cautat oameni cu potential si cu entuziasm ridicat, dar si in cea de seniori, unde am atras oameni cu experienta solida.  

Ce invataminte din 2013 vor fi aplicate in 2014
Sa ne cunoastem bine limitele, ca sa putem mai apoi sa le depasim.

Asteptari la inceput de an
Am inceput deja anul bine, cu clienti noi, cu o echipa echilibrata si cu perspective pozitive. Pentru noi anul 2014 este un an foarte important, pentru ca aduce si suflul evolutiei, odata cu intrarea oficiala in marea familie Publicis Groupe.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related