The Geeks: Am inceput sa refuzam pitch-urile care solicita mult prea multe resurse

The Geeks: Am inceput sa refuzam pitch-urile care solicita mult prea multe resurse

La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre The Geeks povesteste in continuare Costin Radu (Managing Partner).

Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
Noi existam din 2010. 2013 a fost al treilea an in care cifra de afaceri a agentiei s-a bucurat de crestere.

Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei in ultimul an
Probabil decizia care a cantarit cel mai mult in felul in care ne desfasuram activitatea a fost aceea de a face o selectie mult mai riguroasa a pitch-urilor in care participam. Am inceput sa definim mai clar proiectele care ni se potrivesc si care ne plac si, poate si mai important, am inceput sa refuzam pitch-urile care solicita mult prea multe resurse. Clientii pe care i-am apreciat cel mai tare sunt cei care au stiut sa ceara in pitch exact cat au nevoie pentru a-si da seama care este agentia cu care ulterior pot sa lucreze foarte bine. Practic, daca stai bine sa te gandesti, iti poti alege agentia doar pe baza a 1-2 exercitii, unde poti sa testezi atat capacitatea agentiei de a gasi solutii strategice destepte, cat si creativitatea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related