Din 2014, Mediacafe reprezinta publicitatea pe Shazam in Romania

Din 2014, Mediacafe reprezinta publicitatea pe Shazam in Romania

Incepand de anul acesta, aplicatia de mobil Shazam ofera in Romania, prin intermediul Mediacafe, doua tipuri de campanii de advertising: campanie de bannere in aplicatie (bannere clasice sau takeovere) si Shazam for TV (interactiunea cu un ad TV prin intermediul unui device mobil).

In Romania, saptamana trecuta a fost implementata prima campanie cu bannere in cadrul aplicatiei, de catre KFC Romania cu ajutorul McCann Erickson. In curand va fi lansata si prima campanie Shazam for TV de la noi din tara, precizeaza reprezentantii regiei.

Conform unui studiu Nielsen realizat in luna ianuarie 2014, aplicatia are 420 de milioane de useri la nivel global, cu 10 milioane de useri noi lunar si peste 1,7 milioane de useri in Romania, cu 50.000 de useri noi lunar. La nivel local, grupa de varsta care foloseste cel mai mult aplicatia (in procent de 33%) este cea cu varste cuprinse intre 25 si 34 de ani, urmata de grupa cu varste intre 18 si 24 de ani (in procent de 29%). Conform aceluiasi studiu, in Romania femeile folosesc aplicatia in procent de 53%, iar barbatii in procent de 47%. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related