Cum face Facebook legatura dintre gimnastele noastre si noi

Cum face Facebook legatura dintre gimnastele noastre si noi

Cand eram mica, voiam sa fiu Gina Gogean. Pe-atunci nu exista Facebook, dar daca ar fi existat, cu siguranta pagina ei primea un Like din partea mea.

Daca dam putin pe repede-inainte, ajungem pe 23 aprilie 2014, cand se lanseaza pagina oficiala de Facebook a Lotului Feminin de Gimnastica al Romaniei. De pe o zi pe alta, pagina a adunat undeva in jur de 4.000 de fani si continua sa creasca vazand cu ochii. Si uite-asa, chiar in fata noastra s-a nascut si creste o comunitate, care are potentialul sa devina una dintre cele mai puternice, avand in vedere pasiunea romanilor pentru gimnastica.

Cam tot ce trebuie sa stiti despre structurile pe care se construiesc comunitatile, atat online, cat si offline, puteti afla de la conferinta Brands & Communities 2014, pe 7 si 8 mai. Pana atunci, puteti sa va faceti incalzirea citind in continuare raspunsurile Federatiei Romane de Gimnastica la intrebari despre obiectivele pe care le urmareste nou creata pagina de Facebook, despre cat conteaza sustinerea fanilor si despre cum se transmite pasiunea pentru gimnastica din generatie in generatie.

IQads: De ce ati decis tocmai acum ca e momentul potrivit pentru crearea unei pagini oficiale de Facebook a Lotului Feminin de Gimnastica al Romaniei?
Federatia Romana de Gimnastica: A fost un pas firesc. Gimnastica este aproape de inima oricarui roman, este singurul sport in care dominam marile puteri ale lumii. Cine nu-si aduce aminte de prima nota de 10 din istorie sau de sutele de medalii care ne-au facut sa traim emotii la maximum in fata micului ecran? Cu toate acestea, nu multa lume stie ca in spatele reusitelor sta atat de multa determinare, pasiune si un spirit de invingator transmis din generatie in generatie. Vrem ca lumea sa afle mai multe despre sportul si sportivii de azi si de maine.

Mai mult, este un moment cu atat mai potrivit cu cat gimnastica romaneasca vrea sa puna bazele unei noi generatii de aur. Campioanele Romaniei cauta viitoarele campioane olimpice, viitoarele motive de mandrie ale unei natiuni intregi. Noi, Federatia Romana de Gimnastica si Fundatia "Casa Campionilor", lansam astfel proiectul “Tara, Tara, Vrem Campioane”, in parteneriat cu OMV Petrom. Ne dorim sa descoperim copii talentati care, prin performanta lor, pot ajunge sa faca parte din lotul national al Romaniei. Este o initiativa prin care ne dorim sa ducem mai departe spiritul de invingator.

IQads: Pagina a strans peste 7.000 de like-uri in doar cateva zile de la lansare. Ati folosit ad-uri de Facebook sau pagina a crescut organic? V-a surprins numarul mare de oameni care au dat like?
Federatia Romana de Gimnastica: Pagina a crescut exclusiv organic, intr-un ritm care ne-a luat prin surprindere. Stiam ca este un sport indragit de romani, stiam ca gimnastele noastre au multi sustinatori. Dar dupa doar cateva  zile de la lansare, primiseram deja sute de mesaje de incurajare, ganduri calde si multa apreciere atat din partea romanilor, cat si de peste meleaguri. Poate ca toti acesti oameni nici nu realizeaza cu adevarat cat de mult inseamna acest lucru pentru noi si pentru sportivii care urmeaza sa devina campioni ai Romaniei. Le multumim cu aceasta ocazie ca ne-au aratat ca impreuna putem sa continuam frumoasa poveste a gimnasticii romanesti.

Pagina de Facebook a beneficiat si de sustinerea ProTV, prin lansarea unui landing page dedicat initiativei "Tara, Tara, Vrem Campioane".

IQads: Ce planuri aveti pentru pagina? In ce directii se va indrepta continutul postat?
Federatia Romana de Gimnastica: Ne dorim ca aceasta pagina sa fie locul in care impartasim cu sustinatorii nostri pasiunea si munca din spatele reusitelor, bucuria castigarii unui nou titlu sau a unei noi medalii stralucitoare. Sa fie locul in care ne amintim impreuna momentele de glorie ale Romaniei din ultimii ani.

In gimnastica sportivii sunt mai putin cunoscuti comparativ cu alte sporturi. De aceea, am facut un tab special in care oamenii le pot cunoaste mai bine pe gimnastele din lotul national.

In perioada urmatoare, ne vom concentra in special asupra initiativei “Tara, Tara, Vrem Campioane”. Ne dorim sa le aratam copiilor drumul spre performanta, ajutandu-i pe parintii acestora sa le sustina visul. Le avem alaturi in aceasta initiativa pe fostele noastre campioane - Lavinia Milosovici, Simona Amanar, Sandra Izbasa, Andreea Raducan, Gina Gogean si Nadia Comaneci - fiecare cu propria poveste din spatele pasiunii pentru gimnastica. Alaturi de antrenorii Octavian Bellu si Mariana Bitang, vor cauta viitoarele campioane ale Romaniei, organizand preselectii in 5 orase din tara: Bucuresti, Onesti, Deva, Timisoara si Constanta.

IQads: Credeti ca o pagina de Facebook si formarea unei comunitati de fani va incuraja brandurile sa sustina Lotul Feminin de Gimnastica al Romaniei?
Federatia Romana de Gimnastica: Scopul acestei pagini de Facebook este acela de a promova gimnastica romaneasca, de a sarbatori performantele lor si de a incuraja gimnastele, dincolo de promovarea sponsorilor nostri. Cu toate acestea, ne vom arata la randul nostru sustinerea fata de toti cei care contribuie la continuarea istoriei de aur a gimnasticii romanesti, prin initiativele pe care le derulam impreuna.

IQads: Cat de importanta e sustinerea fanilor pentru un lot de sportivi? Cum ajungeau gandurile bune la sportive inainte de pagina de Facebook?
Federatia Romana de Gimnastica: Incurajarile si gandurile frumoase primite de la sustinatori cantaresc enorm pentru moralul sportivelor si sunt o confirmare a muncii si pasiunii cu care merg in fiecare zi in sala de antrenamente. O mare parte a performantelor se datoreaza si sustinerii aratate de publicul din Romania si intreaga lume. Inainte de a exista aceasta pagina, gimnastele primeau recunoastere pe conturile personale de Facebook si pe email.

Acum ne bucuram impreuna cu fetele cand realizam ca succesele lor trezesc mandria nationala si ca aduc bucurie si emotie in drumul lor spre podium.

IQads: Cine se ocupa de gestionarea paginii?
Federatia Romana de Gimnastica: Gestionarea paginii de Facebook este coordonata de Federatia Romana de Gimnastica, cu suportul unei agentii specializate care ne poate ajuta cu suportul tehnic. Ne bucuram astfel ca avem posibilitatea de a impartasi rezultatele extraordinare ale lotului national si putem spune ca pregatim multe demersuri speciale pe pagina de Facebook pentru sustinerea acestui sport invingator pentru Romania.

Daca tot am amintit de Brands & Communities, aflati ca evenimentul face parte din seria SMARK KnowHow, antrenat de Ascendis, depozitat de Euroministorage si aromat de NESCAFE. Strategi ai datelor sunt Spoon.

Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Agrafa, Forbes, Wall-Street, HotNews, Ziare.com, Business24, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, The Institute, IAA, UAPR, Catavencii, BestJobs, Zumzi, Port.ro, 24FUN, Itsy Bitsy, Radio Guerrilla.

SMARK este o marca a Blue Idea, care alaturi de IQads este cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related