Loredana Banica (Jazz) despre noile ambalaje "uber-inimoase" Muller

Loredana Banica (Jazz) despre noile ambalaje "uber-inimoase" Muller

Un simbol interesant, o culoare putin mai deschisa, un font mai rotunjit sunt armele cu care publicitarii se lupta sa spuna povesti despre tot felul de produse care mai de care mai comune. Lactatele sunt acolo pe lista. Da, poate unele sunt produse dupa standarde mai inalte, poate unele au mai putina grasime, poate unele au o traditie mai indelungata - dar la raft? Cine-si mai aminteste povestile astea daca nu gasesc ceva care sa le readuca aminte de toata povestea tesuta in jurul brandurilor, pe parcursul a ore si ore de brainstorming si sedinte? Aici intervine ambalajul.

Aflati din discutia cu Loredana Banica (Client Service Director, Jazz) care e procesul prin care trec oamenii dintr-o agentie cand concep un ambalaj, ce motiveaza schimbarea de ambalaje prin care a trecut Muller, anuntata aici, si in ce consta noua campanie pentru Das Kaskaval. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related