Despre ce, cum si caaaat cu campania PPT

Despre ce, cum si caaaat cu campania PPT

Cand am vazut spotul pentru PPT m-am gandit ca l-ar distra grozav pe unchi-meu. Cand ajung in vizita la Hateg avem deja un ritual in care el ma intreaba ce-i cu kitschosenia asta de pe mine si cat am dat pe ea. Urmeaza un "Pfuai de mine!" si o discutie cu taica-meu despre cum tineretul n-are valoarea banului ca a primit totul de-a gata.

Preturi Pentru Tine e o retea de magazine de imbracaminte si incaltaminte (alaturi de cosmetice, detergenti si produse pentru casa) care promite cele mai mici preturi. E de 8 ani in piata si are o retea de 141 de magazine in Romania si in Republica Moldova, la care se adauga magazinul online ppt.ro. Anul asta a lansat prima campanie cu spot TV, pentru care a organizat un pitch care a fost apoi castigat de Jazz. Campania vorbeste cu cei care cred ca dincolo era mai ieftin, nu cu cei care cred ca sunt prea saraci sa cumpere lucruri ieftine, asa ca pentru ei a fost creat personajul Pepe, un tip care compara toate preturile cu cele de la PPT. In perioada 25 august-30 octombrie, spotul e difuzat la TV pe statiile Pro TV, Kanal D, Acasa, National TV, Pro Cinema, Acasa Gold, MTV, Etno, Favorit, Taraf TV si in mediul online.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Sectiune



Related