The Geeks si OLX cauta trei obiecte pe care fiecare roman le-ar putea vinde

The Geeks si OLX cauta trei obiecte pe care fiecare roman le-ar putea vinde

The Geeks a dezvoltat campania OLX “Marea promotie”, care se desfasoara sub umbrela conceptului “Toti romanii au trei obiecte de vandut pe OLX”. Comunicarea, care include executii TV, radio si online, se desfasoara in perioada 4 septembrie – 3 octombrie 2014.

Pornind de la observatia potrivit careia toti romanii au in casa lucruri de care nu mai au nevoie, dar in schimbul carora ar putea obtine bani, compania si-a propus sa incurajeze publicul sa le vanda folosind OLX.ro. Astfel, toti utilizatorii care posteaza trei anunturi in perioada 4 septembrie – 3 octombrie 2014 intra in Marea promotie si pot castiga, prin tragere la sorti, 1000 de euro pe zi sau un BMW seria 3.

Pentru a comunica Marea promotie, The Geeks a gandit o serie de reclame in care echipa OLX viziteaza casele unor familii din diferite colturi ale tarii, pentru a identifica obiectele din casa care pot fi date spre vanzare. Reclamele demonstreaza ca, indiferent de componenta familiei, unicitatea persoanelor sau traditiile locului in care traiesc, intotdeauna exista lucruri nefolosite care pot fi o sursa nesperata de venit.  

Creatiile campaniei sunt:

“Principalul indicator de succes pe piata de anunturi este castigarea leadership-ului din punct de vedere al numarului de anunturi existente pe site. Ne-am dat seama ca exista un potential mare in categoria celor care nu au pus inca anunturi de vanzare, insa de multe ori apare o bariera cand vine vorba de pus un anunt, care porneste de la o afirmatie foarte simpla: Nu, eu chiar nu vad ce as putea sa pun la vanzare... De multe ori oamenilor le vine greu sa-si imagineze ce ar putea sa vanda, prin urmare rolul comunicarii a fost sa ii inspire prin exemple concrete. Ceea ce a si functionat, deoarece la aproximativ doua saptamani dupa inceperea campaniei, OLX s-a detasat clar fata de urmatorul competitor, avand in acest moment un avantaj competitiv de aproximativ 1.000.000 de anunturi”, a declarat Miruna Antonescu (Senior Creative Planner, The Geeks).

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei:

  • din partea The Geeks: Vlad Petre (Brand Communication Director), Andra Tivichi (Brand Communication Manager), Daniel Harmanescu (Copywriter), Maria Teodorof (Copywriter), Miruna Antonescu (Senior Creative Planner), David Teodorescu (Digital Project Manager), Ion Altieri Constantin (Designer), Stefan Bejan (Designer), Costin Radu (Managing Partner & Head of Creative Planning);
  • din partea OLX: Alexandra Spirescu (Marketing Specialist), Razvan Acsente (Marketing executive), Cristina Gheorghitoiu (Business Manager).

Casa de productie a reclamelor este Studioset, iar regia e semnata de Matei Mocanu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related