Povestea tineretii fara batranete si a vietii fara de moarte. Varianta bio

Povestea tineretii fara batranete si a vietii fara de moarte. Varianta bio

Chiar daca religiile mor, dupa cum spunea un prieten, unele trenduri le iau cu ambitie locul. Bio este unul dintre ele. Produsele eco nu doar isi hranesc si imbraca adeptii, dar le si confera un statut social, explica pentru IQads psihoterapeutul Anda Pacurar. Asa ca reclamele au preluat termenul si il folosesc cu semetie, aproape indiferent de produsul pe care il promoveaza.

Asa cum, la un moment dat, in toate reclamele din calup apareau masline - in sampoane, creme, biscuiti, ulei de floarea soarelui (!), vopsele de par, paine sau margarina, de aveai impresia ca esti sub o invazie extraterestra ciudata (sau cine isi mai aminteste de ubicua coenzima Q10?),  acum totul e bio. Sau eco. Si organic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related