Dan Chisu, despre NDP 2014: Mizam pe interactivitate, pe capacitatea de a implica publicul in activitati conexe evenimentului

Dan Chisu, despre NDP 2014: Mizam pe interactivitate, pe capacitatea de a implica publicul in activitati conexe evenimentului

Cat de devoratori de publicitate mai suntem azi? Foamea a mai scazut din vremurile lui 1995, dar interesul nu s-a pierdut. Nu prea ne mai e foame, acum suntem mai degraba curiosi de directiile in care aluneca publicitatea de la an la an. Acum parca "devoram" cu niste filtre mai bine formate. Si o s-avem inca o ocazie sa ne rafinam gustul de advertising - a 19-a editie a Noptii Devoratorilor de Publicitate, desfasurata timp de 7 ore, pe 7 noiembrie anul curent, la Sala Polivalenta.

Nu suntem doar spectatori, o sa ne si bage in seama. L-am oprit pe Dan Chisu in mijlocul maratonului organizarilor si am pus de-o discutie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related