Iulian Padurariu [despre tinerii din agentii]: In scoala romaneasca de publicitate se invata aratul cu plugul de lemn de la o mana de experimentati in datul la sapa

Iulian Padurariu [despre tinerii din agentii]: In scoala romaneasca de publicitate se invata aratul cu plugul de lemn de la o mana de experimentati in datul la sapa

Iulian Padurariu (Managing Partner, Marks) nu se ascunde dupa cuvinte cand vine vorba de facultatile autohtone de comunicare. De aceea, spune el, apreciaza mai mult curiozitatea, decat scoala tinerilor care vin in agentie. Ce nu apreciaza? In textul de mai jos, urmeaza o lista cu 7 reguli pentru cei interesati sa aplice pentru un job in publicitate.

Azi am aflat ca avem o colega, Denisa, care va face 21 in cateva luni. Nu este angajat full-time, e inca intern, insa la noi internshipurile sunt platite. A venit la noi dintr-o organizatie studenteasca, cu dorinta de a invata.

Conteaza sa fie curiosi si sa nu ii aiba ca idoli pe Naumovici sau mai stiu eu ce dinozaur al publicitatii anilor '90. Conteaza sa aiba obligatoriu in newsfeed surse ca HBR, Stanford sau MIT Review.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Marks

Marks este un nou tip de echipa, iar fondatorii Marks sunt specialisti care vin atat din “lumea clientului”, cat si din “lumea agentiilor”; specialisti in domenii diferite –... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

poe poe
acum 3 ani
Naumovici dinozaur? Amice, cind Naumovici ne punea pe harta publicitatii, mataluta nu existai.


Related