Mihai Fetcu [despre tinerii din agentii]: "Publicitatea" trebuie sa adopte limbajul noii generatii

Mihai Fetcu [despre tinerii din agentii]: "Publicitatea" trebuie sa adopte limbajul noii generatii

Pentru Mihai Fetcu (Creative Director, Geometry Global), tinerii sunt "noua comunicare", asa ca publicitatea si scoala din acest domeniu ar trebui sa invete de la ei. Noua generatie a adus si o noua etapa in advertising: "Daca acum 20 de ani ne angajam in publicitate incercand sa spunem o poveste dupa niste pattern-uri, acum ne angajam in 'publicitate' pentru entertainment. Asta e marea diferenta intre generatii"

Avem multi tineri in creatie. Ana de exemplu, o fata vesela si plina de viata, a venit la noi pentru ca avea chef sa faca lucruri frumoase, iar noi am primit-o cu bratele deschise. Si bine am facut. Nu conteaza cati ani are in buletin, conteaza ca e plina de energie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VMLY&R COMMERCE

VMLY&R COMMERCE este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related