[Tinerii din agentii - FRIENDS/TBWA] Sergiu Bica: Am invatat sa mai beau si Neumarkt si sa mai ascult si niste Velea

[Tinerii din agentii - FRIENDS/TBWA] Sergiu Bica: Am invatat sa mai beau si Neumarkt si sa mai ascult si niste Velea

Publicitarii creativi sunt un fel de actori, oarecum si aproximativ. Trebuie sa intre in pielea mai multor tipuri de public, sa-i inteleaga, sa empatizeze cu ei, sa stie de ce anume au nevoie si ce vor.

Parca erau 2 mari categorii de tehnici actoricesti prin care se intra in pielea personajului - de la exterior la interior, ori invers. Adica ori incepi sa te pui in situatia personajului din afara si vezi ce si cum simti, ori incerci sa analizezi "trairile" interioare ale target-ului, sa ti le lipesti tie pe suflet si, in fine,  s-o iei de acolo.

Una dintre dezamagirile lui Sergiu Bica (Copywriter, Friends/ TBWA) vizavi de publicitate a fost ca prima "cale" e frecventata putin spre deloc. A doua, usor accesibila din turnul de fildes al publicitatii, inca e cea preferata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related