[Hoaxul si publicitatea] Camelia Eremia: Un hoax bun incepe dimineata, cand toti oamenii din birou spun "bai, ati vazut aia cu...?” si se termina cu "Aaaa... nu m-am prins”

[Hoaxul si publicitatea] Camelia Eremia: Un hoax bun incepe dimineata, cand toti oamenii din birou spun "bai, ati vazut aia cu...?” si se termina cu "Aaaa... nu m-am prins”

Cand vorbeste despre hoaxuri, Camelia Eremia, Client Service Director MSLGROUP The Practice, foloseste niste concepte grele, ca "adevarul" si "sinceritatea". Cum se inteleg ele cu "creativitatea" si "amuzamentul", vedeti in textul de mai jos.

Un hoax bun incepe dimineata, cand toti oamenii din birou spun "bai, ati vazut aia cu...?" / "daaaa!" si se termina cu "Aaaa... nu m-am prins". E un senzational cu tensiune si fir narativ, care mizeaza pe puterea neverosimilului ce transforma stirile in moneda sociala. Indiferent daca le trimitem prin chain emails cu titluri ca "trebuie sa vezi asta"/ "o sa-ti schimbe ziua", asa cum faceam la inceputul anilor 2000, sau ca dam un share pe Facebook, cum facem astazi, pana la urma important e ca deznodamantul sa fie unul bun si relevant pentru brand.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related